Artikelen

Met bijdragen van Joost Oomen, Mario Goossens, Lucas van Merwijk, Stella Bergsma, Kees Schaper, Nico Dijkshoorn, Milou Brand, Han Bennink en nog veel meer!

Het eerste nummer van Ouwe Kaas bestellen? Mail uw adresgegevens naar info@jazzkerk.nl en maak €14,95 over op NL22RABO0305453920 t.n.v. Jazzkerk Aartswoud en Ouwe Kaas komt uw kant op!

Lees

Drummer Joost Patocka gaat in gesprek met mensen die geen muzikant zijn, maar wel helemaal gek zijn van jazz. Vraagt ze waarom ze van jazz houden, waarom ze denken dat zoveel mensen een hekel aan jazz hebben en of er nog wat te leren valt van jazz.

Word vriend

De Stichting Jazzkerk Aartswoud ontvangt geen overheids-, provinciale- of gemeentelijke subsidies. We zijn geheel afhankelijk van inkomsten uit de kaartverkoop en van sponsors en partners. Wilt u blijven genieten van de concerten en festivals in de de Jazzkerk? Dan kunt u vriend worden van de Stichting Jazzkerk Aartswoud.

Sponsors en partners